söndag 28 december 2008

Tekniska problem vid fel tidpunkt


I dagarna har vädret verkligen varit fantastiskt och hästarna har haft hur kul som helst i hagen. Mest fart har det varit på Blaerdöttrarna Líf och Jara som verkligen visat sig från sin bästa sida. Med min nya kamera i högsta hugg och med förhoppning om att kunna fånga en bråkdel av det de visade begav jag mig till hagen. När jag ska ta första bilden börjar mitt objektiv att krångla "ERROR - kontaktfel mellan kamera och objektiv". Suddiga, tråkiga bilder på två ston med hääääärliga rörelser blev resultatet. Bilden föreställer Líf från Fagerland snart 3 år gammal som nu är såld till Görel och Sofia i Umeå. Kameran åker in på service i morgon!


1 kommentar:

M A Friman sa...

Men bilden är ju superhäftig, tack vare att alla hästar har samma färg på benen, så ser det ut som om hon har massor med ben och lyft.