söndag 10 augusti 2008

Sista sommardagarna?

Min man har lärt mig att utnyttja sommarens alla soliga dagar till fullo. Att ta ledigt när solen skiner och att jobba när vädret är sämre. Filosofin är inte så tokig för jag måste verkligen säga att jag tycker att vi haft en härlig sommar. Årets sommarhöjdpunkt har varit att se våra små barn lära sig åka vattenskidor. På bilden syns Annie 5 år på sin premiärtur i Edesjön.

Lite ridet har det dock blivit så jag längtar och ser fram emot att börja jobba med Isold framåt hösten. Audur har det lugnt i hagen och sköter sig så fantastiskt bra med sina ston så vi behöver som hingsthållare knappt lägga oss i alls. En riktig lat sommar har vi haft med andra ord.

Nu åker vi ner till husbåten för att njuta av (den sista?) sommardagen, kräftor och härliga vänner!

Inga kommentarer: