torsdag 14 augusti 2008

Fjälltur


Jo då, efter alla år som guide på ridturer i Sverige såväl som på Island ska jag nu ut på min första ridtur som gäst http://www.korpensoga.com/. En god vän har i flera år talat lyriskt om Jorm och i dag åker vi upp till hennes stuga för kantarellspaning och övernattning. I morgon blir det ridtur på fjället, god mat och mycket skratt med hela tjejgänget. Hit till Solberg kommer veterinär Ann-Sofie Lilja och ultraljudar ston och för första gången kan jag själv inte vara med. Annelie Ziemann håller ställningarna och har lovat att ge mig omedelbara rapporter. Rapport kommer på söndag eller senast på måndag såvida jag inte blivit kvar på fjället. Ha en härlig helg!

1 kommentar:

M A Friman sa...

Lämna en kantarell rapport till mig sedan. Får för mig att det är lite tidigt, men kanske inte. Hoppas du får en super helg!