fredag 16 mars 2012

Om livet med jobb och aktiva barn

islandshastliv-ganzo: Här händer det mycket men inte i bloggen;): Jag saknar Jara så det gör ont. Ja för er som inte vet så lämnade jag tillbaka Jara för att få mer tid för familjen. Nu är hon ute på annons...

Både jag och Anki är galet förtjusta i Jára. Så jag önskar att vi båda (eller åtminstone någon av oss) hade haft lite mer tid att röra oss med.

Dagarna är fyllda med arbete och kvällarna med barnens aktiviteter. Även om mina tjejer tycker att det är roligt med ridning så gillar de också att åka slalom, friidrotta, spela innebandy, fotboll, resor och allt annat möjligt och omöjligt man kan tänka sig. Tiden räcker inte till!

Vill rikta ett så evinnerligt stort och varmt tack till fina, duktiga, seriösa och jättebra Anki som tränat min Jára hela vintern. Tanken var att Anki skulle behålla henne på obestämd tid och tävla henne men hennes tid sinade, precis som min. Lika glad som jag är att få hem en stark, välriden och fantastisk ridhäst, lika ledsen är jag att inte Anki hade möjlighet att skörda frukterna av vinterns arbete.

Nu hoppas jag Anki att tiderna förändras för oss och att vi i framtiden kommer att ha många spännande hästprojekt tillsammans. Det har varit SÅ roligt att följa dig och Jára - TACK!!!

1 kommentar:

ganzo sa...

Ååå fina du!!!! Kraaaaaaam! Jag sänder passet idag lördag rek.