måndag 3 oktober 2011

Jára-nostalgi






Känner mig inte alls klar med Jára men nu är hon på väg till seriösa, duktiga och noggranna Anki i Söderköping. Min tid vill inte räcka till och jag ger henne inte det hon förtjänar. DET kommer Anki att göra!

Det är första gången jag har lånat ut en häst och det känns både konstigt och lite skönt att lämna över ansvaret till någon annan. Nu står hon på transport söderut och kommer att nå fram till Anki i morgon. Hon kommer att få det toppen där och jag hoppas verkligen att de två får en toppentid tillsammans!

Efter lite nostalgiskt spanande i fotoarkiven så kan jag inte låta bli att lägga in lite bilder. En helt underbar häst är hon min Jára!

1 kommentar:

ganzo sa...

Ja tänk om vi bodde nära varandra! Men jag är så glad för Jara, vilken häst:) Kraaaaaaaaaam!