söndag 7 februari 2010

Ridläger 2010



Det går helt enkelt inte att motstå... Det är klart att det måste få bli ett ridläger i sommar också. Vi kommer att erbjuda unga ryttare med egna hästar att komma till oss på Övergård för 3 alternativt 4 dagars lärorika, roliga och intensiva hästdygn. Datum är ännu inte bestämt men vi uppmanar intresserade att ta kontakt med mig för intresseanmälan. Då finns även möjlighet att komma med specifika önskemål gällande datum och upplägg. Detta blir ett ridläger helt skräddarsytt efter aktuella deltagare. Jag är lättast att nå via mail irja.hjort@hotmail.com alternativt mobil 070-6065566.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej!
jag skulle vilja komma på ridlägret men jag har ingen häst. Men kan man låna häst som jag gjorde förra året?
och hur mycket kostar det ??
// alva karlsson

Anonym sa...

Hej ! Jag heter Ella och ja går på islandshästridskolan i Brunflo. En tjej där sa att du brukade ha ridläger. Så jag vill fråga dig om jag och min kommpis Martina får komma på sommarridläger hoss dig i sommar om det finns plats och så.Men ingen av oss har egna hästar men kan man låna då?? Vi vill gärna veta vad det kostar och vilka datum det är läger. Om du vill veta ålder så är vi 13 år då. MVH Ella & Martina.
Min hotmail är ellaemilsson@hotmail.com