torsdag 29 maj 2008

Rapport avseende Isak & Dófri


Som tidigare nämnt så hade vi under tävlingarna i Norrköping förmånen att bo hos Isak & Dófris ägare, Anki m fam. Det var riktigt roligt att se hur fint de två grabbarna utvecklats. Anki har jobbat på bra med Isak som har börjat tölta samt alltjämt har en mycket fin hållning och utstrålning. Dófri såg jag inte under ryttare vid tillfället men kunde konstatera att han vuxit på sig bra, blivit mycket vacker och rörde sig otroligt smidigt och fint. Väldigt olika typer av hästar är de två bröderna som är undan samma mor men med olika fäder. Det glädjer mig så mycket att Anki är så nöjd med de två grabbarna!
På bilden är Isak så som han såg ut för några dagar sedan.

2 kommentarer:

M A Friman sa...

Han är ju så otroligt vacker. Jag smällter...

ganzo sa...

Tack:)

Nu har Isak provat presenten, toppen:)
Jag har suttit upp på Dófri efter vilan, underbart var det.
Gratta Annelie till fina fölet från mig.
Kram från Anki