onsdag 6 mars 2013

Annorlunda ridlektion!

http://www.iaodenni.nu/html/tolt_in_harmony.html Jamen alltså... Den här sponsringen för Tölt in Harmony som jag nämde i tidigare inlägg... Den ledde ju till att jag vann en ridlektion för Stian Pedersen på en av hans privata hästar. Eh, kul hoppas jag! Eller rättare sagt, garanterat kul för mig, men är det kul för Stian och hans häst?! Dags att slipa på ryttarfärdigheterna tror jag. Ska man rida på flotta hästar så är det ju en skyldighet att se till att man inte gör alltför stor skada, eller hur?! Dagens bilder får bli två. En föreställande Stian på tjusig pålle och en önskan från en halvpensionerad ryttarinna!

1 kommentar:

Joanna sa...

Åh, oj vad jag blev avundsjuk ;) Den lektionen skulle jag vilja rida! Och jag tror fullt och fast att du är den cowgirl din häst tror att du är ;)