torsdag 16 juni 2011

En riktig hästvecka!


Resultaten från den fantastiska bedömningen på Wången har fullständigt slukat min uppmärksamhet denna vecka. Det var sannerligen tur att vi hade beslutat oss för att korta ned ridlägret vi startade upp i måndags, för när vi väl hade nått fram till onsdagen så var jag helt uppe i varv. Så ofattbart kul att det visades hästar i världsklass här på Wångens anläggning. Att flera av de fina hästarna är hemmahörande här i Jämtland är ju bara ännu mer fantastiskt!

Märker att mina meningar är fullproppade med superlativ nu så jag slutar skriva, konstaterar att den fullspäckade hästveckan fortsätter med Norrländska Mästerskapen på Wången, och avrundar med en bild på Meyla från Jämthagen som slog till med en ridbedömning på ofattbara 8,80!

Bilden på Meyla tog jag på hennes bedömning som 4-åring 2009.

Inga kommentarer: