tisdag 17 augusti 2010

Oväntad gårdshjälp



Tänk att jag glömt att berätta om min finfina födelsedagspresent. Förra året fick jag Stella, i år fick jag en... Rhino (med krullade presentsnören på och allt) !!!

Min familj (mor, far och syskon) tyckte att jag skulle vara hjälpt av en sådan i gårdsarbetet och det har jag sannerligen blivit, på fler än ett sätt. Den underlättar förstås enormt vid transporter av prylar, reparationer och underhåll av beteshagar och vid allmän tillsyn, men framförallt har jag plötslig fått oväntad hjälp från gårdens grabbar. De vill ALLA hjälpa till numera. Trevligt, trevligt. Vi får se hur länge det håller i sig!

Tusen, tusen tack till mamma, pappa, Tommie och Janna med familjer - Ni är bäst!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej ja du får också presenter av din man som dom tycker är roligare själv än vad vi tycker det är lika här jag har fåt tex vinkelslipar,skruvdragare,mejslar,moppe, ja listan kan göras lång.Jag kanske ska köpa något som har med häst att göra till tomas när han fyller år vi får se vad han tycker om det.ha det bra kicki