söndag 4 maj 2008

Blandade resultat på regional tävling i Orsa


Nyss hemkommen från en trevlig helg i sällskap med flera Gneistiiter kan jag konstatera att helgen varit bra för oss i klubben. För egen del hade jag önskat mig att kvala upp till A-klass i fyrgång igen men fick efter en halvknackig uttagning återigen nöja mig med poängen 6,37 och är således fortfarande i B-klass. Tölten gick bättre och Fála gjorde personbästa i den grenen med uttagningspoängen 6,70 och kvalade således till SM i vår (egentligen) sämsta gren. I fyrgången tog vi nya tag till söndagens final och gick ut på poängen 7,07 vilket är den bästa finalpoäng vi två erhållit. Kul!

Resultat finns att läsa på http://www.stenbjars.com/ såsmåningom och bilder kommer att finnas i vårt bildgalleri.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till fina finalpoäng!

Dina tävlingresultat inspirerar, och kanske jag hoppar av sofflocket någon gång framöver och ger mig ut i tävlingsvimlet jag också. För det finns ju ryttarfester....;-)

Hälsningar från Söråker